Social Media

Αν θέσουμε το ερώτημα «τι είναι το social marketing;» , μια πολύ απλή απάντηση είναι «το να χρησιμοποιείς τα social media, ώστε να κάνουν αυτό ακριβώς που εσύ θέλεις» όπως το αναφέρει ένας από τους ειδήμονες του social networking.

Τα social media έχουν δώσει τη δυνατότητα σε πολύ κόσμο να αποτελέσει μέρος των αποτελεσμάτων των αναζητήσεων των μηχανών αναζήτησης, χωρίς να καταβάλουν ιδιαίτερο κόπο και χωρίς να χρειάζεται να ψάχνουν όρους .. λέξεις κλειδιά …κλπ.

Η πολιτική της διαδικτυακής προώθησης (Web Marketing) αλλάζει πλέον και εστιάζει όλο και πιο πολύ στην προώθηση του λεγόμενου Μάρκετινγκ Κοινωνικής Δικτύωσης - Social Media Marketing και στοχεύει ολοένα και πιο πολύ στην αξιοποίηση των αντίστοιχων διαδικτυακών μέσων. Το να κατασκευάσουμε πλέον ένα ιστοχώρο έχει γίνει αρκετά απλό και υπάρχουν πληθώρα εφαρμογών που μας δίνουν πάρα πολύ όμορφες δημιουργίες.

Αν όμως θέλετε να τον μάθει γρήγορα και ο υπόλοιπος κόσμος, και κυρίως το κοινό στο οποίο θέλουμε να απευθυνθούμε , θα πρέπει να τον προωθήσουμε σωστά. Διανύουμε την εποχή της κοινωνικής δικτύωσης (social networking) που έχει φέρει το λεγόμενο Web 2.0, τη "δεύτερη έκδοση" του παγκόσμιου ιστού με πλήθος διαδικτυακών υπηρεσιών που ενισχύουν την επικοινωνία μεταξύ μας.

Παρακάτω, σας αναφέρουμε τα πιο δημοφική μέσα κοινωνικής δικτύωσης:

Facebook:
Το Facebook είναι χώρος κοινωνικής δικτύωσης που ξεκίνησε στις 4 Φεβρουαρίου του 2004. Οι χρήστες μπορούν να επικοινωνούν μέσω μηνυμάτων με τις επαφές τους και να τους ειδοποιούν όταν ανανεώνουν τις προσωπικές πληροφορίες τους.
Το Facebook σήμερα έχει πάνω από 800 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες, κατατάσσοντάς το έτσι στη λίστα ταξινόμησης του Alexa ως ένα από τα δημοφιλέστερα web sites του πλανήτη (2ο μετά το google). Επίσης είναι ένα από τα δημοφιλέστερα sites για ανέβασμα φωτογραφιών με πάνω από 14 εκατομμύρια φωτογραφίες καθημερινά.

Twitter:
Το Twitter είναι μια δωρεάν social network και micro-blogging υπηρεσία, η οποία επιτρέπει στους χρήστες του να γράφουν σύντομα μηνύματα και να διαβάζουν τα μηνύματα άλλων χρηστών της υπηρεσίας (τα γνωστά ως tweets). Στην πορεία, το Twitter έγινε μέρος προώθησης ιδεών, προϊόντων, νέων και φυσικά εξελίχθηκε σε μια πλατφόρμα asynchronous Chat, όπου η συζήτηση μπορεί να εξελιχθεί σε μεγαλύτερη διάρκεια, αλλά και με περισσότερα άτομα απ” ότι ένα κλασικό Chat.

YouTube:
Αν και όταν μιλάμε για κοινωνικά δίκτυα τα πρώτα που μας έρχονται στο μυαλό είναι το Facebook και το tweeter, το YouTube είναι επίσης από τα μεγαλύτερα δίκτυα που ανεβάζει videoclips στο διαδίκτυο συγκεντρώνοντας εκατομμύρια από κόσμο παγκοσμίως. Όταν ξεκίνησε το YouTube το Φεβρουάριο του 2005 ο στόχος του ήταν να παρέχει online ψηφιακά video. H Google αγόρασε το Youtube την επόμενη χρονιά. Η εταιρεία εκτιμά ότι κάθε λεπτό ανεβαίνουν στο διαδίκτυο 20 ώρες video.
Ανάλογα με την επιχείρηση σας και τους στόχους της, το YouTube μπορεί να σας βοηθήσει στην προβολή των χώρων, των event αλλά και σε πολλές άλλες παρουσιάσεις με στόχο να σας γνωρίσει καλύτερα ο υποψήφιος πελάτης σας και να δυμιουργήσετε fans! Αφήστε τους να μοιράσουν τα video σας, στα υπόλοιπα Social Media με τον πιο εύκολο τρόπο!

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Copyright © 2016 - 2017 Tech4Net - All Rights Reserved
Designed & Hosted by Tech4Net.gr