
SEO - Search Engine Optimization
Όλοι μας ψάχνουμε να βρούμε μέσω μηχανών αναζήτησης (Google, Yahoo, MSN κα) συγκεκριμένες ιστοσελίδες χρησιμοποιώντας επιλεγμένες λέξεις κλειδιά (keywords). Αυτές μπορεί να είναι, το όνομα μίας εταιρείας, ένα τοπωνύμιο, κάποιο συγκεκριμένο προϊόν η υπηρεσία σχετικές με τα περιεχόμενα της ιστοσελίδας.
Το “ξενοδοχεία Ελλάδα” θα δώσει πολύ περισσότερα αποτελέσματα από το “ξενοδοχεία Εύβοια” και αντίστοιχα από το “ξενοδοχεία Εύβοια Αιδηψός”. Τα αποτελέσματα παρουσιάζονται σε ομάδες των 10 ανά σελίδα. Ο χρήστης συνήθως διαβάζει την πρώτη και την δεύτερη σελίδα και επιλέγει να επισκεφτεί την ιστοσελίδα ξενοδοχείου που βρίσκεται σε κάποια από αυτές. Άρα η ιστοσελίδα ενός ξενοδοχείου που παρουσιάζεται μέσα στα 1-20 πρώτα αποτελέσματα δέχεται πολύ περισσότερους επισκέπτες από μία άλλη που παρουσιάζεται στις επόμενες θέσεις ή δεν έχει καθόλου παρουσία σε αποτελέσματα μηχανών αναζήτησης.

Image Email Marketing & Newsletters
- Ενημέρωση πελατών για νέα προϊόντα ή υπηρεσίες: Με ένα newsletter μπορούμε να ενημερώνουμε άμεσα το υπάρχον πελατολόγιό μας για νέα προϊόντα και νέες υπηρεσίες που παρέχουμε.
- Ενδυνάμωση σχέσεων με το πελατολόγιό μας:Στέλνοντας τακτικά newsletters στους πελάτες μας, που έχουν επιλέξει να τα λαμβάνουν, σταθεροποιούμε και ενδυναμώνουμε τη σχέση μας μαζί τους. Οι πελάτες μας εμπεδώνουν σιγά-σιγά την εταιρική μας ταυτότητα και μαθαίνουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας μέσα από μια σχέση εμπιστοσύνης.
- Εύρεση νέου πελατολογίου: Αν και αυτός ο τρόπος προσέγγισης βρίσκεται στα όρια της νομιμότητας του ευρωπαϊκού δικαίου (spam), δεν παύει να είναι μια οδός εύρεσης νέου πελατολογίου. Αποστέλλοντας δηλαδή κανείς μαζικά ενημερωτικά emails προσεγγίζει ανθρώπους και εταιρείες που δε θα μπορούσε διαφορετικά ούτε να βρει ούτε να πλησιάσει εμπορικά.
- Χαμηλό κόστος: Η αποστολή ενός newsletter συνοδεύεται από χαμηλό κόστος. Ανάλογα με τον όγκο των παραληπτών και τον τρόπο με τον οποίο γίνεται (κατά πόσο αυτός είναι αυτοματοποιημένος η μη) μπορεί να κοστίσει από τίποτε μέχρι μερικές δεκάδες ή εκατοντάδες ευρώ.

Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Τα social media έχουν δώσει τη δυνατότητα σε πολύ κόσμο να αποτελέσει μέρος των αποτελεσμάτων των αναζητήσεων των μηχανών αναζήτησης, χωρίς να καταβάλουν ιδιαίτερο κόπο και χωρίς να χρειάζεται να ψάχνουν όρους .. λέξεις κλειδιά …κλπ.
Αν όμως θέλετε να τον μάθει γρήγορα και ο υπόλοιπος κόσμος, και κυρίως το κοινό στο οποίο θέλουμε να απευθυνθούμε , θα πρέπει να τον προωθήσουμε σωστά. Διανύουμε την εποχή της κοινωνικής δικτύωσης (social networking) που έχει φέρει το λεγόμενο Web 2.0, τη "δεύτερη έκδοση" του παγκόσμιου ιστού με πλήθος διαδικτυακών υπηρεσιών που ενισχύουν την επικοινωνία μεταξύ μας.

Image Google Adwards (pay per click)
Αποσαφηνίστε τους στόχους σας από την καμπάνια σας: Θέλετε η καμπάνια σας να ενισχύσει την εταιρική σας εικόνα (branding) ή αποσκοπεί στις άμεσες πωλήσεις και την γρήγορη ανταπόκριση του κοινού; Ανάλογα με τους στόχους σας η καμπάνια σας θα έχει εντελώς διαφορετική μορφή και διαφορετικά συστατικά.
Επαγγελματική καμπάνια: Όσο και αν φαίνεται απλό, η κατασκευή μίας καμπάνιας απαιτεί γνώσεις και εμπειρία τόσο σε θέματα Internet Marketing όσο σε βάθος γνώση της πλατφόρμας Google Adwords και των δυνατοτήτων της. Γι’αυτό η ανάθεση της καμπάνιας σας σε μία εξειδικευμένη εταιρία είναι η πιο ασφαλής οδός για την επιτυχία της.